One Direction

One Direction

wtorek, 19 marca 2013

UWAGA 3!

To tak przepraszam, ze nie dodaje, ale mam pewnego rodzaju problemy sercowe ;_; Zdałam chemie! :D Jestem z siebie dumna, ale czuje się potwornie niestety ;_; Przepraszam, że was zaniedbuje, ale muszę trochę popracować nad swoim życiem jak i publicznym zarówno jaki i osobistym :) Ale w najbliższym czasie postaram się coś dodać ;)
To tak:
Szukam adminki na bloga!
Przynajmniej 13 lat, żeby ładnie pisała i była sobą :)
Jeśli jesteście chętne to na tego e-mila ( justynadomag@gmail.com ) wysyłacie jakiegoś imagina, dane (tz. Imię, lat, zainteresowanie, ile siedzicie w tej "dziedzinie"). Proszę o zgłoszenia, ponieważ nie daje rady sama ;_; Na początek okres próbny i jeżeli reszcie się spodobasz to biorę cię :)
Koniec komunikatu! <3
Kocham Was!

7 komentarzy:

  1. ooch super, jestem z Ciebie dumna, że zdałaś! :D nie martw się, ja Cię rozumiem, że możesz się nie wyrabiać, a jeszcze problemy, to nie za ciekawie ;/ niestety na adminkę się nie zgłoszę, bo pisać nie potrafię :( mam nadzieję, że kogoś znajdziesz :P
    Kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko!!! Przepraszam Cię że tak długo nie pisałam, ale nie miałam jak :-C Te kilka ostatnich dni przed świętami miałam zawalone sprawdzianami, kartkówkami itp. nie wiedziałam w co ręce włożyć
    Ale dosyć o mnie °_°
    Ciesze się że zdałaś, na adminkę się nie zgłoszę bo kompletnie nie potrafię pisać.
    Pozdrawiam cię i mam nadzieję że wszystko u ciebie w porządku :-)
    I oczywiście Wesołych Świąt :-D
    Trzymaj się ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że zdałaś. Kiedy dodasz następne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dodasz? Tęsknie za twoimi imaginami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę napisz mi kiedy dodasz następne imaginy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy będzie You Don't Need Me Część 4 ?? bo już tyle czekam a fajnie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze cię dodaj coś, cokolwiek
    daj jakiś znak życia :-) Czekamy :-) :-)

    OdpowiedzUsuń