One Direction

One Direction

środa, 26 grudnia 2012

3. List .

Wierze w twoje gesty, wierze w twoje słowa, jednak czy to wystarczy niektórym do idealnego związku? Jedak nie obchodzi mnie to, ponieważ dla mnie nasz związek zawsze był idealny. Dziś mogłabym dać ci wszystko, bo wierze, ze jesteś moim największym szczęściem. Wiem, ze moje serce nie jest czymś co można sprzedać, czy pobawić się nim, ale może zechcesz je przyjąć, ponieważ dla mnie twoje znaczy więcej niż słowa, więcej niż twoje czyny to jest coś co zawsze będę pielęgnować o co zawsze będę dbać. I mimo, że nie możesz mnie teraz zobaczyć, ani poczuć wiedz, że kocham Cię. W prawdzie nie wiem co jeszcze mogę ci napisać w tym liście, ponieważ wiem, że ty już nic do mnie nie czujesz i nie obchodzi cię mój los. Ale ja zawsze ślepo wierzyłam, że mnie kochasz, że zrobiłbyś dla mnie więcej niż tylko mnie wykorzystać i zostawić. Jednak jak to na moje szczęście przystało nie udało się. Czy żyjesz szczęśliwie? Nie musisz odpowiadać wiem., że tak. Cały świat mówi o tobie i o One Direction. Nie mam zamiaru wysłać tego listu, tylko moja terapeutka Darcy, mówi, że najlepiej będzie jak przeleje wszystko na papier. Wszystkie moje emocje spiszę do zeszytu, który dała mi na urodziny. A zapomniałeś o moich urodzinach wcześniej nigdy ci się to nie zdarzyło, więc dlaczego właśnie teraz? Wtedy kiedy byłeś najbardziej potrzebny.. Wiem, że zawsze uciekałeś od problemów, jednak zawsze mówiłeś, że jak coś by mi się stało nigdy byś mnie nie zostawił, ale zrobiłeś to... Złamałeś daną obietnice... Czemu? Tego nigdy się już nie dowiem... Dałam ten list Darcy, zapewne już to przeczytała, jednak dlaczego ja nie mogłam ci przekazać tego listu? Ponieważ mnie już nie ma ... Zapewne poczujesz malutki ból, ale zapomnisz po trochę dłuższym czasie. Masz idealne życie, niczego ci w nim nie brakuje co? Zapewne, jednak nie mogę być tego pewna na sto procent. Moje życie nigdy nie było proste, ale co ja do ciebie piszę, przecież ty to doskonalę wiesz. Pamiętaj mnie ... Nigdy nie zapominaj, ponieważ ja zawsze będę przy tobie. Nie pozwolę cię skrzywdzić. 

Twoja na zawsze [T.I]...

Wiem, że to nie jest jakiś super dopracowany imagin i zapewne wam się nie podoba, ale proszę o komentarze :) Musiałam coś dodać.. Kocham Was <3









1 komentarz: