One Direction

One Direction

czwartek, 21 lutego 2013

34. Gify 1.

Niall: Ej patrzcie [T.I] idzie!

http://24.media.tumblr.com/bad08499fa338ca21b2e2a0c62258f3e/tumblr_mil615bbiY1rwursio1_500.gif

Louis:Oł yeah!

Niall:Hej [T.I]! Patrz na mnie!





Liam:Nie patrz na niego!

*Idziesz przez salon mijając chłopców w swojej piżamie*



Ty:Niall mam jedzenie!


Making my way downtown


Louis:Oł fack!

Liam:Ja nie mogę pójdę do piekła za to!

Omg these faces <3

*Niall z łazienki*
[T.I] dołącz do mnie!

*Idziesz do łazienki,a tam*



Liam:Nie.

Harry:[T.I], [T.I], [T.I], [T.I] ...!



Ty:CZEGO!?
Harry:Pokręć się ze mną.

 


Ty:Zayn! Kocham Cię!
 
Zayn:


Zayn:



Ty:Louis pocałuj mnie...

kiss me like that
fallforfashion.tumblr.com

1D:Daj nam buzi do kamerki!

Ty:


Ty:Louis masz fajną grzywę.

Lou:Oł, serio?

One of the cutest things I’ve seen in my life. *sup nod* Hey Tommo. ;)

 Zayn:[T.I] mówiła, że masz posprzątać w łazience, albo nie będzie się ze mną seksy! (to specjalne)



No to mamy pierwsze! Są beznadziejne, wiem, ale to moje pierwsze, więc proszę o nie ocenianie mnie źle :c I wybaczcie, że na niektórych to nie oni, ale miałam wizje, z nie było z nimi takich gifów xd Ale komuś się podobały? *.*

2 komentarze:

  1. są zajebiste ;D żeby wymyślić je potrzeba naprawdę wielkiej wyobraźni, gratuluję, bo mnie samą przerażałoby tworzenie czegoś takiego :P
    mam nadzieję że będzie ich więcej, jak na Twoje pierwsze takie imaginy, są naprawdę boskie! <33
    Kiwi :)

    OdpowiedzUsuń