One Direction

One Direction

środa, 30 stycznia 2013

UWAGA 2.!

Jeżeli komuś nie pasuje forma mojego pisania to proszę zastrzeżenia pod tym postem. Chce wiedzieć co wam nie pasuje, a co tak ^.^
I wiem, ze to zabrzmi dziwnie, ale chce więcej Kiwi.! Chce, żebyście się tak rozpisywały jak to moje kochanie Kiwi <3 Proszę czy to takie trudne napisać jeden jedyny komentarz pod postem.? Jeżeli chcecie mieć coś w zamian to mogę wam też pokomentować, jak macie swoje blogi tylko podajcie linki dla mnie to wcale nie problem... :< Jestem smutna...
*le ja*

2 komentarze:

  1. och dziękuję! normalnie ja tak po prostu mam, że jak ubóstwiam jakiegoś bloga to zawsze zbaczam z tematu no i się rozpisuję, bo chcę, żeby osoba pisząca bloga wiedziała, że ten blog jest dla mnie ważny. no taka już jestem :)
    no widzisz, znów się rozpisuję xD
    a co do formy, to tak jak pisałam pod ostatnim imaginem: dla mnie, nie wiem jak dla innych czytelniczek, lepiej czyta się opowiadanie w pierwszej osobie :)
    ojj i nie smuć się!! ;D
    dalej czytelniczki, komentujcie!!
    Kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM tego bloga!!!! Co mogę Ci jeszcze powiedzieć kocham tego bloga kocham ciebie za to co piszesz i za to jak piszesz wszystko jak najbardziej mi odpowiada czasami zdarzają się błędy ale to żaden grzech jesteśmy tylko ludźmi i to ludzka rzecz robić błędy
    PS Dzięki wielkie że nie trzeba udowadniać że nie jest się blaszakiemXD
    teraz łatwiej i szybciej będzie dodawać komentarze^_^
    2 PS XD Mam pytanie czy mogłabyś napisać coś o Liamie? Tęsknie za nim:-) i może coś + 18
    wiem zboczuch ze mnie XD ale co poradzę że czytanie ich sprawia mi frajdę XDXDXDXDXD
    Pozdrawiam i z góry dzięki^_^

    OdpowiedzUsuń