One Direction

One Direction

środa, 30 stycznia 2013

UWAGA.!

Wiem, że czytacie (widzę po frekwencji), ale mało komentujecie :( No, ale ja nic nie mogę zrobić... Mam do was prośbę...? Czy jak piszecie komentarz to musicie udowadniać, ze nie jesteście automatem.? Bo ja nie wiem jak i gdzie to zmienić, a może któraś z was wie jak to się tam ustawia.? Jak tak to poproszę o pomoc ^.^ Jak chcecie jakieś zamówienia to postem postem ^.^
-Z kim.?
-Dla kogo.?
-Jakiego.? (+18, smutnego, wesołego etc.)
Chętnie zrobię ^.^ Jak któraś ma tt to niech poda to followne ^^ Ale proszę o follow back ^^
To wszystko ^.^

 

6 komentarzy:

  1. jeej no to chyba poproszę naszą artystkę o imagina :P
    jak można no to chciałabym by bohaterem był Louis, dla Kiwi, takiego bardziej wesołego, ale jaki wyjdzie to nie ma znaczenia xD
    niestety nie mam tt ;(
    Kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. już nie muszę udowadniać, że jestem kupą złomu :P
      Kiwi :)

      Usuń
    2. Haha xD Czyli się udało.? Postaram się jeszcze dziś ci dodać zamówienie ^.^

      Usuń
  2. Dawaj Harrego lub Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej <3 z Niallerem dodaj jakiegoś dłuuuuuuuuuugiego częściowego :D

    OdpowiedzUsuń